paint-2985569_1920

Przytyliśmy (średnio) 2,5 kg. Sprzedaż produktów do makijażu spadła o -57%. Statystyki pandemii.

Podziel się
Twitter
Email
Drukuj
Statystycy wyliczyli jak zatrzymanie Francuzów w domach wpłynęło na wskaźniki sprzedaży.

I tak najbardziej poszukiwanym produktem w czasie pandemii była mąka. Wzrost sprzedaży mąki o 135% związany jest z wypiekami, które wykonywano w warunkach izolacji samodzielnie. Wzrosła też o ponad 100 % sprzedaż cukru, jajek i drożdży.

Na drugim miejscu wzrostu sprzedaży: detergenty, produkty antybakteryjne (wzrost o 73%).

Aż o 178 % wzrosła sprzedaż rękawic gospodarczych.

Tyle wzrosty. A jakie produkty od początku pandemii nie znajdowały zbyt wielu nabywców?

Na pierwszym miejscu: produkty do makijażu, demakijażu (minus 57 %). Na drugim: szampan (minus 54 %) głównie za sprawą odwołanych świąt, wesel, większych uroczystości rodzinnych i firmowych.

O 50 % spadła też w czasie pandemii sprzedaż cukierków i słodyczy. Dane podaje „Le Parisien„, a jednocześnie ten sam „Le Parisien” informował kilka dni temu o tym, że Francuzi przytyli od początku pandemii 2,5 kg (średnio). Przyczyną mniejsza aktywność ruchowa.

Materiał chroniony prawem autorskim – wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.

Warto przeczytać