shutterstock_1342506185

„Gazeta Wyborcza” wspiera kampanię Rafała Trzaskowskiego

Podziel się
Twitter
Email
Drukuj
Milion egzemplarzy bezpłatnej „Gazety Przedwyborczej” trafi do rąk mieszkańców ponad 150 polskich miejscowości. Wydanie, przygotowane przez redakcję „Gazety Wyborczej” w związku z drugą turą wyborów prezydenckich 12 lipca br., w całości poświęcone jest prezydentowi Andrzejowi Dudzie – podaje w komunikacie spółka Agora.

„Gazeta Przedwyborcza” to 8-stronicowy raport podsumowujący pięć lat prezydentury Andrzeja Dudy, kontrkandydata Rafała Trzaskowskiego. Pokazuje wyłącznie negatywy w prezydenturze Andrzeja Dudy atakując go w każdym z możliwych obszarów, negując jego działania.

Milion bezpłatnych egzemplarzy „Gazety Przedwyborczej” będzie dystrybuowane od 5 lipca do 10 lipca br. Otrzymają je  mieszkańcy ponad 150 polskich miejscowości m.in. na dworcach, w centrach miast i okolicach galerii handlowych.

– Miasta i gminy, gdzie trafi nasze bezpłatne wydanie specjalne, dobraliśmy bardzo starannie, analizując dane demograficzne i wyniki I tury – mówi zastępca Wydawcy „Gazety Wyborczej” Wojciech Bartkowiak.

Gazeta wydana tuż przed drugą turą wyborów prezydenckich stanowić ma „wunderwaffe”, cudowną broń propagandową kampanii Rafała Trzaskowskiego.

Makietę wydania przygotował zespół graficzny „Gazety Wyborczej”, a jej dział marketingu zajął się promocją gazety w mediach społecznościach i w serwisie Wyborcza.pl.

Materiał chroniony prawem autorskim – wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.

Warto przeczytać